Fundació IfTL2024-01-31T10:25:27+00:00

Fundació Institute for Transformational Leadership

Treballem per un futur millor i diferent que sigui inclusiu i sostenible.

La Fundació IfTL neix amb el propòsit d’unir i impulsar l’acció social i educativa que l’Institute for Transformational Leadership realitza des de la seva creació.

Amb la seva aparició, la Comunitat IfTL renova el seu compromís d’aprofundir en l’anàlisi de la realitat econòmica i social contemporània i contribuir, de manera activa i pràctica, a la creació d’un futur millor i diferent que sigui inclusiu i sostenible.

Des de la Fundació IfTL ens posem a el servei del Sector Social oferint el nostre Model Holístic que impulsa la transformació i el lideratge social mitjançant la formació i l’acompanyament a individus, equips i organitzacions.

Generem els canvis que permeten l’alineament i compromís per a l’assoliment de les metes marcades i resultats extraordinaris.

ACClÓ SOCIAL

Transformem el present creant un futur millor i diferent.

Col·laborem amb les Organitzacions No Lucratives (ONL) en la professionalització i millora dels seus processos interns per incrementar la seva eficiència i maximitzar el seu impacte.

Acció Social a Espanya

Acció Social Internacional

EDUCACIÓ

Formem líders transformadors, que contribueixin a la creació d’un futur més inclusiu, en base al nostre Model holístic i mitjançant una Metodologia pròpia.

Des de la Fundació IfTL et convidem a convertir-te en el Líder Transformador que la teva Organització i Societat necessiten.

T’oferim 4 vies de desenvolupament en les habilitats de lideratge i transformació personals i de la teva organització. Pots triar entre les nostres Xerrades i Dinàmiques inspiracionales, seguir algun dels nostres Cursos Enfocats, aprofundir en les àrees claus del Lideratge i la Transformació amb el Transformational Challenge Program, o bé realitzar el Programa Avançat de Lideratge Transformacional en el qual durant 6 mesos aprendràs les bases del Lideratge i la Transformació Social.

BUILDING VISIONS

Construïm visions per a un nou futur que permetin crear una societat millor i diferent que sigui més inclusiva i sostenible.

Organitzacions que han confiat en nosaltres

Necessites més informació?

“Millorant el món amb tu”